poniedziałek, 17 czerwca 2013

Littlest Pet Shop : ,,Popular''

                          Littlest Pet Shop Popular
Co myślę o tej serii ?
Odcinki ... Nawet fajne :D
Jedyne co mnie wkurza to ,że każdy jak ma LPS'a z Popular nazywa go jak tam ,ale są wyjątki :3 Na szczęście :)
Ja mam dwie postacie z Popular : Rachel i Jennifer u mnie to Margaret i Nixyria :3 Najpiękniejszy LPS'ek z Popular to .............
SAGE :D 
                                              OCENY
Savannah 
 Naprawdę wygląda jak
 kiełbasa (nawet w kolorach)
ale te oczka dodają jej uroku ;3 6/10  
Brook

....Banan ale ma takie sweet oczka ^^ Nie podoba mi 
bo jest ŻÓŁTA XD 9/10 xP 
Sage 

to cudo dużo dodać nic ująć (SŁÓW):D 100000000/10 ;3 
Tom

... dwukolorowe oczy... Jedyna wada 9/10
 Rachel 
 Podobna do Brook... Blondynka [BEZ OBRAZY XD] 9/10
Jennifer

10/10 ładna :D Svveet :D
Angelina
 
7/10 Nie podoba mi się tylko
to że jest fuzzy D: Nie lubięęę xD
Alice

9/10 Prosta lecz ładna w wykonaniu
 ale wydaje mi się że ma zeza xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz